Nevienam nav noslēpums, ka meitenes vēlās lielu un daudzpusīgu garderobi. Bet apģērba lielais daudzums noved pie tā, ka rīti aizņem vairāk laika, kā gribētos. Bet izskatīties labi darbā gribas. Lūk, kā ar šo problēmu tika galā Matilda Kāla.
Amerikāniete jau trīs gadus uz darbu velk vienu un to pašu apģērbu. Sieviete strādā lielā reklāmas uzņēmumā Ņujorkā.
Tik ļoti neordināru eksperimentu viņa sāka, jo ļoti nogura no ikdienas ilgā procesa izvēlēties sev apģērbu, ko vilkt.
Tāpēc Matilde sev iegādājās piecpadsmit baltas blūzes un sešus pārus ar klasiskām, melnām biksēm. Kopš tā brīža Matilde iet tikai šādā komplektā uz darbu.
Kādā reizē pēc kārtējās nokavēšanas, jo nevarēja izlemt, ko vilkt, Matilde saprata, ka šis process atņem viņai nepiedodami daudz laika un enerģijas. Par viņas piemēru kļuva vīrieši, jo viņiem noteikti nav jāizvēlas starp kleitu, svārkiem, biksēm. Vīrietis var vilkt vienādus lietišķus kostīmus ikdienā, neviens neievēros.
Matilde izvēlējās neitrālāko komplektu. Lietišķa un komfortabla forma, kas izskatījās klasiski, bet interesanti.
Sākumā viņas kolēģi bija neizpratnē, darba devējs plānoja paaugstināt honorāru, jo radās aizdomas, ka sievietei nepietiek līdzekļu jaunam tērpam. Tomēr drīz pārsteigums pārtapa apbrīnā.
Eksperiments izvērtās veiksmē: Matilda paaugstināja produktivitāti, viņai parādījās vairāk brīvā laika no rīta un trīs gadus ne reizi nav kavējusi darbu.
Ārpus darba meitene labprāt ģērbjas spilgti un stilīgi. Šāda pieeja ofisa garderobes izvēlei ir likusi viņai apdomāt savu attieksmi pret lietām, ko viņa velk brīvajā laikā. Tagad viņai patīk dizaineru augstās kvalitātes drēbes.
Tāda pastāvība ārējā tēlā ir padarījusi viņu populāru starp kolēģiem, vienreiz viņi uzrīkoja pārsteigumu un visi atnāca uz darbu tādā pašā apģērbā. Akcija saucās „Saģērbies kā Matilda”.
Jaunās sievietes rīcība ir kļuvusi tik ļoti populāra, ka sievietes visā pasaulē ir pārņēmuša šo vienkāršo, bet ģeniālo ieradumu.