Pietiks vienreiz sūdzēties!
Neatliekamās medicīniskās palīdzības darbinieks bija piekusis no nemitīgajām sūdzībām no pacientiem, kuriem nepatīk stundām ilgā gaidīšana rindā pēc medicīniskās palīdzības. Viņš uzskata, ka lielai daļai pacientu no sākuma vajadzētu vērsties pie sava ģimenes ārsta, nevis uzreiz skriet uz NMPD.
Diemžēl ļoti daudzas slimnīcas ir pārpildītas, tajās trūkst medikamentu, budžeta līdzekļu un kvalificētu speciālistu, tādēļ esošie slimnīcas darbineki ir pārslogoti.
Šāda pati situācija bija vienā no Vācijas slimnīcām. Lai parādītu cilvēkiem, cik patiesībā noslogots, atbildīgs un grūts ir neatliekamās medicīniskās palīdzības mediķu darbs, kāds medbrālis vārdā Kajs Mjullers publicēja ļoti šokējošu fotogrāfiju.
“Viens no pacientiem pasūdzējās, ka rindā nogaidījis vairāk nekā divas stundas. Es uzskatu, ka viņa iesnas un temperatūra varēja pagaidīt.”
Gribējās, lai tieši šis pacients ieraudzītu šo fotogrāfiju.
“Lūk, kā izskatās operāciju zāle neatliekamajām medicīniskajā palīdzībā. Ar iesnām var vērsties arī pie sava ģimenes ārsta vai medpunktā. Taču tas nebūt nav jādara ātrajā palīdzībā. Atvainojos, ja tas izklausīsies rupji, taču mani sadusmo fakts, ka cilvēki visu pieņem par pašsaprotamu.”
Kaja ziņa jau sasniegusi 27000 “patīk”, ar viņa publikāciju dalījās vairāk nekā 16000 cilvēku.
Un ko jūs par šo domājat? Kura pusi ieņemat jūs?